Klantenservice

Leveringsinformatie

1. Onze leveringdienst – 02/377.75.69

Verwittigt u van zodra uw goederen aangekomen zijn bij ons. Wij staan tot uw dienst van dinsdag tot vrijdag van 8u30 tot 16u00 en zaterdag van 8.30 tot 14u00 om samen met u een afspraak te maken voor de levering van de bestelde goederen.

Wij danken u alvast voor de vlotte medewerking en wensen u alvast mooie dromen, Uw team van De Slaapadviseur.

2. Maten bed

Kijk goed de binnenmaten van uw bestaand bedkader na bij de aankoop van een nieuwe bodem en/of matras. Indien de maten verschillen, past het niet in elkaar. Dit nakijken zal extra kosten en ergernissen vermijden.

3. Plaats voor vrachtwagen

Wij werken met zware goederen, daarom vragen we voor de levering plaats vrij te houden voor uw gebouw/huis/appartement. 7 meter voor onze vrachtwagen en indien er een buitenlift voorzien is, graag 15 meter om de 2 vrachtwagens voor uw woonst te laten parkeren.

4. Toegang kamer

De toegang naar uw kamer moet vrij zijn van alle breekbare objecten zoals schilderijen, spiegels, fotokaders’s enz. om beschadigingen te voorkomen.

5. Terugname oud bed

Indien er is overeengekomen om uw oud bed/matras/bodem/bedbank door ons te laten terugnemen, moet het terug te nemen model afgebroken klaar staan. De plaats waar de nieuwe goederen moeten komen, is uiteraard vrij om meteen een vlotte montage te garanderen. Indien het bed bij levering niet afgebroken klaar staat zal dit een extra kost van €75,00 met zich meebrengen.

6. Betaling eindsaldo

Het saldo moet van het factuur moet ten laatste bij levering voldaan worden. Dit is mogelijk met Bancontact , PC-banking (met vermelding van het factuurnummer), bankcheque of baar geld (maximum van €3.000,00 op het totaalbedrag van de factuur). Bij niet-betaling op het moment van de levering zien we ons genoodzaakt de goederen terug mee te nemen met extra kosten tot gevolg.

 

Klantenservice